torsdag 22 mars 2012

St Petersburg

Där är han just nu. Min sambo. Inte kanske precis där i bilden, men där i hamnen. Jag kommer inte höra något från honom på två dagar. Sen måste jag vänta ytterligare några dagar innan han kommer in på svenskt vatten och kan ringa. efter det ska han ut på en resa till och sen får han komma hem. Jag vet att vi är på "upploppet" nu men jag kan inte låta bli att vrida mig lite fram och tillbaka ändå. Jag är så uttråkad. Tänk att en extra vecka kan göra så stor skillnad.



Men ganska fint är det där borta ändå. Hoppas att han får gå av och se på mammutar och vinterpalatset. Det finns tydligen riktiga mammutar på naturhistoriska museet i St Petersburg. Döda naturligtvis. Men tänk vad fint att få stå bredvid en riktigt mammut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar