söndag 18 mars 2012

Med allt prat om bröllop kan man inte låta bli att dras med en smula. Jag tror att jag vet hur mitt bröllop skulle vara om jag fick bestämma allt själv, vilket man naturligtvis inte kommer få. Men man kan väl få drömma? Klänningen skulle vara en vintage tyll och spets dröm.



Gärna i någon annan färg. Typ röd eller grå. Och sedan så skulle jag definitivt ha en liten hatt i mitt hår. Eller ett flor eller en färgglad fjäder.


Hur fint är inte det här? Älskar fjäderhatten längst ner till höger. Sen skulle bröllopet hållas på hösten och festen skulle börja när mörkret faller. Då kan man tända en massa ljus och ha slingor i taket som ser ut som små stjärnor.



Hösten som är så fin med alla fantastiska färger. Bröllopstårtan skulle vara så fin att ingen ville äta den.

Och alla skulle få dricka champagne i kupade glas av kristall.


 Och kaffe ur udda koppar med små målade blommor på.



Romantik på hög nivå bara. Så skulle mitt bröllop se ut! :-)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar