fredag 18 maj 2012

så mycket djur, så mycket kärlek

Jag har ju en liten hårboll och en katt, hårbollen fick bo hos min snälla morfar och katten fick stanna hemma. Tant Sofia kom hem till oss istället för att mata henne. Johanna har en hund och två katter, anledningen till att min hårboll inte fick följa med är för att Johannas större hårboll tycker om att tugga på min hårboll. Och, let´s face it, det är skönt med lite semester från sin egen hårboll ibland.

Den här lilla sötnosen fick stanna hemma, så här låg hon och tittade på mig när jag skulle iväg till tåget. Då knep det lite i mitt mattehjärta.

På kvällen när jag kom fram hade vi mumskväll med kex och ostar. Den stora hårbollen tyckte vi var hemskt elaka som inte delade med oss.

Hur kan man säga nej till det här?

En ryamatta, neeeej det är bara katten. Just det...

Finn ett fel.




Mmm. Tuggben är det bästa att sova på. Och godaste.

Gosigt med en kattkudde.

Lööööve.










<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar