onsdag 9 maj 2012

Onsdagskul

Idag träffade jag min andra fina Johanna. Vi hade en fin ledig dag tillsammans :-)


Jag startade med mina finfula strumpbyxor och lite hundhår på tårna. Det fina med dom här strumpbyxorna är att mina ben redan är så vita så man tror att det är strumpbyxorna.


Vi köpte biobiljetter och såg The Artist. Men innan det åt vi äppelpaj, drack kaffe och lallade framför speglarna nere på toaletten.

Mysigaste Johanna <3





Det kändes som en frisk fläkt att se den, ett bevis på att film går att njuta av med eller utan effekter, samtidigt som den var ganska klyschig. Men den hade sina ljuspunkter.

Jag tycker att dom där statyerna som står inne på Viktoria är läskiga. Jag vet. Men jag kan inte hjälpa det.

 Uppehåll under en annars regnig onsdag så vi strosade i affärer ett tag innan vi sa hej då.

 På Monki hittade jag sjömansstrumpor och en fin plånbok.

 På H&M hittade jag finfina trosor, favoriten just nu är nog de randiga.

Så avslutas min onsdag, nu i helgen ska jag ner till min tredje Johanna i Lund och hälsa på! Men just nu ska jag och mina hårbollar sova. Godnatt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar